1 Nisan 2013 Pazartesi

MİKA TUR

HÜRRİYET SEYAHAT'TE MİKA TUR

ALL ARALIK SAYISINDA MİKA TUR



LEZZET ARALIK SAYISINDA MİKA TUR


COSMOPOLITAN ARALIK SAYISINDA MİKA TUR


BU HAFTAKİ HAFTASONU'NDA MİKA TUR (12.12.12)

SHOP'S DERGİSİ LANSMAN

Alışveriş Rehberiniz, SHOP'S'un ilk sayısı çıktı.

'En Yeni Alışveriş Arkadaşınız' sloganıyla Safran Medya tarafından yayınlanan SHOP'S'un ilk sayısı okuyucusuyla buluştu. İlk sayısındaki kapağında, Tülin Şahin'in yer aldığı SHOP'S Dergisi'nin, Eylül sayısı büyük ilgi gördü. 





Derginin ilk sayısını tanıtmak, bloggerlar ile buluşturmak için kahvaltı eşliğinde bir lansman düzenleyip, SHOP'S dergisinin sayfalarını hep birlikte açtık. SHOP'S Dergisi, her ay deneyimli ekibiyle, her bütçeye ve zevke uygun, en yeni ürünleri, okuyucusu için bir araya getirdiği gibi, alışveriş konusunda da tam bir rehber oluyor. Lansman gününde SHOP'S dergisini herkese tanıtıp, bloggerlar ile samimi fotoğraf çekimi gerçekleştirdik. 





 Herkesin keyifle okuyacağı ve ilham alacağı derginin, Genel Yayın Yönetmeni Aysun Orhan, SHOP'S dergisini, "Modadan stile, güzellikten dekorasyona, teknolojiden gıdaya ve eğlenceye (astroloji ve kültür-sanat haberleriyle) bir kadının aradığı her şeyi bulabileceği, hatta eşinin de okumaktan keyif alacağı bir dergi" olarak tanımlıyor.
















HIGH FIVE SPORTS & ENTERTAINMENT

Hip Atölye olarak marka ve iletişim danışmanlığı yaptığımız markaların arasına katılan, High Five Sports & Entertainment, yurt dışındaki etkinliklerin bulunması zor ya da bulunmayan biletlerinin teminini yapıyor. Başında da genç bir yönetici var; Özgün Özdede.

Sırasıyla Robert, Sabancı ve University of Massachussets Amherst, Spor Yönetimi mezunu. Kendisi Amerika'da önemli şirketlerde çalışmış. Ancak; 2010 Ekim ayında, sektörün büyüklüğünü ve Türkiye'de kimsenin profesyonel olarak bu işi yapmadığını görüp Türkiye'ye kesin dönüş yaparal High Five'ı kurmuş.



Kısaca High Five'ı Tanıyalım;

High Five Sports & Entertainment, yurt dışındaki etkinliklerin, bulunması zor ya da bulunamayan biletlerin teminini yapıyor. Normal bir bilet sağlandığı gibi, VIP koltuklar, localar da temin edilenler arasında. Şu anda, spor musabakaları, konserler ve festivallere bilet temini yapan High Five, bunun yanında çok exlusive işlerle de ilgileniyor. Oscar töreni, Super Bowl partileri, Ünlü oyuncu/sanatçılar ile buluşma ve daha bir çok bulunması imkansız gibi gelen biletleri, High Five ile imkanlı hale getirebilirsiniz.

High Five'ın verdiği bu olanaklar yanında sağladığı en önemli 2 şey ise; Garanti ve Güven

Güven; Tabii ki yurtdışında bu biletlerin teminini yaptığını söyleyen onlarca site var. Ancak High Five fiyat olarak o siteler ile rekabetçi olduğu gibi, müşterinin sorularına cevap veren, telefonla ulaşabileceği, ofise gelip yüz yüze muhattap bulabileceği bir yerde sunuyor hizmetini. İnternette böyle sitelerde dolandırmalar, söz verilen biletten daha kötü yerlerin temini gibi bir çok problem ile karşılaşılıyor. High Five, farkını bu noktada da ortaya koyuyor.

Garanti; High Five çoğu sitede olmayan yüzde 100 bilet garantisini sunuyor. Yani bazı sitelerin yaptığı gibi; iyi gitmeyen bir durumda para iadesi verip, bilet vermemezlik ya da düşük kategoride bilet vermek gibi uygulamaları yok. Zarar edilecek olsa dahi, müşteriye satılan hangi kategoride bilet olursa olsun, söz verilen zamanda teslim ediliyor. Bunun çok önemli bir konu olduğu düşüncesindeyiz. Çünkü müşteri bilet alırken o seyahat için, uçağını, otelini, zamanını ayırmış, programını yapmış, para harcamış oluyor ve doğal olarak da bilet değişikliği veya iadesi için çok geç kalınmış oluyor.















ONGAN GIDA TADIM AKTİVİTESİ

Evde Cafe Keyfi sunan Ongan Gıda için yaptığımız 'Focus Grup' çalışması ile hayata tatlı bir mola verdik. Beş Çayı'nda bir araya gelip bir tadım aktivitesi gerçekleştirdik.

Yaptığımız bu aktivitede tüketicinin paketten, etikete, lezzetten, fiyata tüm algılarını ölçtük.

Çok değerli veriler elde ettik...

Tüketici görüşlerine önem veren Ongan Gıda için, ürün geliştirme ve kalite artırımı konusunda 'Focus Grup' çalışmalarını daha sık yapacağız.









Bu nefis Ongan tatlılarını siz de tatmak istiyorsanız Migros'lara ve Macrocenter'lara uğrayın deriz!






HIP ATÖLYE YENİ OFİSİYLE House Beautiful'da

Dile kolay... Dekorasyon dergiciliğinde tam 100 yıldır söz sahibi House Beautiful. Modern kent insanına ince ve ayrıntılı bir zevkle çözümler sunuyor.

Hem Amerika'dan hem Türkiye'den farklı dokunuşlardaki mekanlarla dekorasyondan antikaya, tasarımdan peyzaja hayata renk katıyor. Son sayısında kapaktaki 'Rengarenk evlerde yaşamlar' sloganıyla bahar heyecanımıza ortak oluyor.

Yüz yıllık geçmişinin asilliğini taşıyan bu güzel dergi, Nisan sayısında Hip Atölye Marka ve İletişim Danışmanlığı'nın yeni ofisine de yer verdi.

Gurur duyduk...


İşte her ay heyecanla takip ettiğimiz House Beautiful'un gözünden biz: 



























Ofiste ev sıcaklığı
Klasik ofis ortamında uzak dekorasyonuyla Hip Atölye, kurucusu Nalan Miri Sözer’in dokunuşlarıyla sımsıcak bir ev atmosferine bürünmüş


YAPIM ZELİHA KÖŞLÜ, FOTOĞRAFLAR LEYLA YAM

Nişantaşı’nın en işlek caddesi olan Valikonağı’nın sonlarına
doğru trafiğin akışına kapılıp giderken, bu semtin karakteristik görünümünü koruyan geniş kaldırımların gerisindeki binalar dikkati çekiyor. Bunlardan 84 numarada yer alan Hip Atölye, sahibi Nalan Miri Sözer’in titiz çalışmasıyla 60 günde, sıfırdan ele alınarak, bugünkü dekorasyonuyla ev sıcaklığındaki ofis ortamına kavuşmuş. 13 yıllık iş hayatının ardından Hip Atölye’yi kuranNlana Miri Sözer, şehrin içinde olmanın avantajlarını olabildiğince yaşatan konumuyla ofisini kuruluşunda dört yıl sonra Nişantaşı’na taşımayakarar vermiş. Genç ve enerjik ekibiyle Hip Atölye, turizmden gıdaya, güzellik ve bakımdan ev tekstiline, modadan dağıtım zincirine uzanan farklı sektörlere, marka ve iletişim konularında hizmet veriyor.

Hip Atölye’nin ofisine ev sıcaklığını katan en büyük etken, Sözer’in Galata Karo’ya özellikle turkuaz rengi seçerek yaptırdığı yer karoları olmuş. Ofisin Nişantaşı’nda olması ve burayı İstanbul’u ençok hissettiren semt olarak görmesi, Nalan Miri Sözer’in Boğaz’ın rengi olarak düşündüğü turkuaz rengini dekorasyonda kullanmak için ana renk olarak seçmesindeki en güçlü etken olmuş. Karoların yapımında istenilen renk tonunu yakalamakiçin yedi, sekiz deneme yapmış. Çünkü kurumadan önce ıslak bisküviyi anımsatan karolar, üç-dört günlük kuruma sürelerinin ardından asıl renklerine kavuşuyor ve sonuç her defasında farklı oluyormuş. Ancak sekizinci denemenin ardından istenilen sonuca ulaşılmış; ofisin girişi, koridoru, ıslak zeminleri, deseninden rengine özel olarak hazırlanan bu taş ile kaplanmış. Her şeyin ilki anlamındaki hip kelimesini, atölye ortamında çalışmaya duyduğu sempatiyle birleştirerek Hip Atölye adını verdiği ofisinde turkuazı Sözer, aksesuarlarda ve bir kanepesinde daha kullanmış. Ofisin çalışma alanında iki farklı oturma bölümü, çalışma masaları ve toplantı alanı yer alıyor. Büfe, kitaplık, koltuk gibi aile yadigarı mobilyalar gerekli tadilatlarla elden geçirilerek, zarif çizgileriyle ofisin yoğun trafiğinde hayata katılmaya devam ediyor. Mekanın ortasında yer alan dört tarafı brüt beton görünümlü plakalar ile kaplanmış kolon, her biri özel çerçevesinde sergilenen aile albümüne ev sahipliği yapıyor. Brüt beton görünümününbir benzeri olan tuğla duvar efekti, televizyon ve kitaplık ünitesine ayrılan duvarda da kullanılmış.



Dairenin uzun koridorunu doğal ışıktan yoksun, kasvetli bir görünümden kurtaran ise, çok küçük mutfağın koridor duvarının yıkılarak, ferforje çerçeveler içine yerleşen camlı kayar kapısı olmuş. Ferforje yapısına ve taşıdığı cama rağmen sürgülü mutfak kapısı, kolayca iki yana kayabiliyor. Sürgülü kapı kapatıldığında bile Sözer’in dilediği rengi piyasada bulamamasından dolayı, bir mumun renginden yola çıkarak oto sanayide keşfettiği bir ustaya boyattığı, mat cila ile istediği rengi alan sempatik buzdolabını ve bulaşık makinesini de gözler önüne seriyor. Girişin karşısında yer alan tuvalet ise yığma tuğla görünümlü bir duvarı, mekanı olduğundan daha geniş hissettiren parça ayanlı karşı duvarı ve antika görünümlü bataryası ile dikkat çekiyor. Penceresinden dışarıya bakıldığında konumuyla İstanbul’un merkezinde olma hissini yaşatan Hip Atölye, içindeki sıcak ev ortamı enerjisiyle huzurlu bir çalışma ortamı sağlıyor. *www.hipatolye.com

Hip Atölye
Hip Atölye firma sahibi Nalan Miri Sözer (ortada), İzmir Özel Türk Koleji’ni ardından Marmara Üniversitesi Gazetecilik Bölümü’nü bitirmiş. 13 yıl boyunca basın ve halkla ilişkiler sektöründe birçok medya kuruluşu ve firmada görev alan Sözer, London School of Public Relations, Halkla İlişkiler Sertifikası programına katılmış. 2008 yılında Hip Atölye Marka ve İletişim Danışmanlığı’nı hayata geçiren Nalan Miri Sözer, güncel olarak kendi blog’unda yazılar yazmaya devam ediyor.



11 Mart 2013 Pazartesi

Dünya Ekonomi TV'de Mika Tur Genel Müdürü Bülent Kuş

Geçtiğimiz hafta Dünya Ekonomi TV'de İlktuğ Gökman, sunduğu Reel Ekonomi Programı'na Mika Tur Genel Müdürü Bülent Kuş'u konuk etti.





2012 turizm sektör analizinin, 2013 sektör beklentilerinin ve şirket değerlendirmelerinin mercek altına alındığı programın detaylarını link'e tıklayarak izleyebilirsiniz.

http://www.dunyaekonomi.tv/reel-ekonomi/kusyuzde-105-bir-buyume-oraniyla-2012-yilini-kapattik/2700



Marie Claire Maison ile özel çekim: 5.Kat


Geçtiğimiz hafta ünlü fotoğrafçı Koray Erkaya ile Marie Claire Maison dergisinin özel mekan çekimi için Cihangir'in gözbebeği 5. Kat'ta bir araya geldik.

Koray Erkaya ve Marie Claire Maison ekibi titiz çalışmaları sonucu hepinizin hoşuna gideceğine inandığımız çok özel bir çekime imza attı. Detaylar Nisan sayısında!