3 Ekim 2013 Perşembe

Hip Atölye PETALS'ta

PETALS son zamanlarda hazırlanan en iyi life style dergisi. İçeriğini 'Fragrances&Life Styles' konuları oluşturuyor.



Parfümler, kokular, tarzlar, yaşam şekilleri... Bu ayki Ekim sayısında 'People' bölümünde Kale Seramik CMO Pazarlama Başkan Yardımcısı İhsan Karagöz, Moda Editörü Naz Dipçin Mitrani ve Stil Danışmanı Tülin Kermen'e yer vermişler. Bu sayıda bana yer vermelerinden mutluluk duydum.




Mesleğiniz? 
Dergicilikten sonra girişimcilik serüvenim başladı. Marka ve İletişim Danışmanlığı şirketi Hip Atölye'nin kurucusuyum.

Seyahatlerinizde mutlaka uğradığınız bir güzellik durağı? 
Duty free

İlk parfümünüz? 
Armani. 16 yaşımdayken annemle Yunanistan seyahatimde aldım. Atina'da Minion isiminde bir AVM'nin kozmetik bölümünden. Henüz Türkiye'de AVM'ler yoktu. Sadece Galeria vardı. O zaman için oradan ilk parfümümü almak çok havalı gelmişti. 

Sizce İstanbul ne kokuyor? 
Deniz

En son satın aldığınız parfüm? 
Lancome La Vie Est Belle

Her gün mutlaka ziyaret ettiğiniz internet siteleri? 
Gazete siteleri. Ve işimiz gereği sosyal medya.

Bu aralar takıldığınız bir konu? 
Erkek ve kız çocuk farkı. Erkekler neden bu kadar masumken kız çocukları değil diye düşünmekteyim.

Makyaj çantanızın içinde neler var? 
Chanel gül kurusu allık, Max Factor rimel, Mac şeftali rengi lipstick, Mac yeşil göz kalemi 

Makyaj çantasını ve parfüm koleksiyonunu araklamak istediğiniz biri? 
Sienna Miller

Sizin için baba parfümü? 
Baharatlı olmalı.

Tek bir parfüm mü ruh haline göre değişen bir parfüm mönüsü mü? 
Kesinlikle ruh halime göre. Çok baskın ve feminen bir kıyafet seçtiğimde Tım Ford Black Orchid gibi güçlü bir koku. Rahat bir kıyafet ve sandaletle Hermes'in Un Jardein Sur Le Nil kokusu.

Bu sonbahar ne kokacaksınız? 
Chanel'in Scarlett, Chanel Coco Mademoiselle vazgeçilmezlerim.

Sizin için ambalaj tasarımı ile bir adım öne geçen bir parfüm? 
Paco Rabanne 1 Million Intense. 

Türkiye ya da İstanbul'a ait otantik bir güzellik reçetesi? 
Gülsuyunu buz kaplarına doldurup sabah uyanınca yüzümde gezdirmeyi seviyorum. Hem şişliği alıyor hem de güne iyi başlıyorum.
Bir de saçlarım koyu renkte ve boyasız iken doğal bir reçete uyguluyordum. Taş kırma zeytinyağı ve kınayı karıştırıp saçıma sürüp 2-3 saat bekletiyordum. İnanılmaz parlak ve canlı görünüyordu. 

Çocukluğunuzu düşününce burnunuza hangi kokular geliyor? 
Anneannemin bahçesindeki yasemin, hanımeli, leylak çiçeklerinin kokusu, teyzemin Christian Dior Diorissimo parfümü.

Odunsu notalarla aranız nasıl? 
Kışın sokakta yürürken serin havada burnuma gelen odunsu parfüm kokularını seviyorum.

Sizin için özel bir parfüm yaratılsa ne kokmasını isterdiniz? 
Beyaz sabun, damla sakız, mandalina

Bugüne kadar size verilen en iyi güzellik öğüdü?
Gülmek insanı güzelleştirir.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder