21 Ocak 2014 Salı

SEBASTIAN ARTİSTİ ANTHONY COLE TÜRKİYE’DE


Sebastian’ın ünlü saç artistlerinden Anthony Cole, geçtiğimiz günlerde eğitim vermek için Türkiye’ye geldi. Wella Professionals Studio’da gerçekleşen eğitime Türkiye’nin önde gelen bir çok kuaförü katıldı.


New York’tan bu eğitim için özel olarak gelen Cole, 2014 saç trend’lerini, sezonun iddialı stillerini, podyumların favorilerini, yeniliklerini Sebastian ürünlerini kullanarak anlattı.


Maceraperest stili ve sıra dışı sahne performansıyla tanınan Cole konuyla ilgili; ‘En önemli başarılarımdan biri bana ilham veren her şeyi başkaları ile de paylaşmam. Sanki siyah bir tuvale bakıyorum; benim makasım benim yansımam aslında. Bu vizyon ile kişisel ve yaratıcı işler çıkarabiliyorum, bu da beni kendimi ifade etmekte olabildiğince özgür kılıyor.’ dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder